رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری در پیامی فرارسیدن روز مهندسی را تبریک گفت :

پنجم اسفند ماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی، یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندسی در تقویم ملی کشور عزیزمان ایران آمده است، یادآورخلاقیت ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این مرز و بوم است .
امروز سازمان نظام مهندسی ساختمان با مشارکت و عزم جدی مهندسان به ظرفیت و جایگاه ویژه ای در سطح جامعه دست یافته که صیانت و تثبیت این جایگاه در گرو  اعتمادسازی و تقویت سرمایه های اجتماعی است ،  از این رو رعایت اخلاق حرفه ای و  ارائه خدمات مهندسی واقعی و راهکارهای اصلی در این راستا می باشند.
ارتقاء دانش حرفه ای و تخصصی ،   فرهنگ سازی در رعایت مقررات ملی  و آیین نامه ها ، بکارگیری مصالح ساختمانی استاندارد و فن آوری های نوین رویکرد هیات مدیره دوره هشتم بوده  و بر آن است گام های موثری در این مسیر   بردارد.
اینجانب به نمایندگی از طرف هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  ، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز بزرگ و پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده و  سربلندی،بهروزی و سعادت یکایک شما بزرگواران را از یگانه معمار هستی خواهانم.


مهران کوهی کمالی
رئیس سازمان نام مهندسی ساختمان
استان چهارمحال وبختیاری


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات