آماده باش کامل سازمان آتش نشانی ارومیه برای ایام پایانی سال

آماده باش کامل سازمان آتش نشانی ارومیه برای ایام پایانی سال

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده باش کامل سازمان آتش نشانی ارومیه در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی ضمن اعلام آمادگی کامل نیروهای سازمان در ایام پایانی سال اظهار کرد: حسب دستور معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه کارگروه برنامه ریزی برای استقبال از سال جدید و تسهیلات نوروزی به منظور حفظ ایمنی جان و مال شهروندان و گردشگران در این سازمان تشکیل گردیده است.

وی افزود: این سازمان با اعزام ماشین آلات سیار و سبک امدادی از ابتدای اسفندماه تا پایان سال جاری به محدوده و بافت مرکزی شهر، بازار تاریخی و همچنین سایر مناطق شهری که به دلیل وجود مراکز تجاری از پیک ترافیکی برخوردار خواهند بود سعی در ایجاد فضای ایمن برای همشریان در هنگام خرید را دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در کارگروه مذکوربه اداره پیشگیری و نظارت بر ابنیه سازمان آتش نشانی ماموریت داده شده که از ابتدای هفته ی پیش رو طرح نظارت بر مجتمع ها و پاساژهای تجاری را شروع کرده و طی این طرح ضربتی ایمنی اقدام به شناسایی مخاطرات احتمالی و پیشگیری از حوادث در اماکن تجاری را نمایند.

وی تصریح کرد: این سازمان در نظر دارد با تدارک و تجهیز ناوگان خودرویی، امدادی و استقرار ایستگاههای موقت و نوروزی برای استقبال از سال جدید در ورودی های شهر به منظور پیشگیری از حوادث و ارتقای امنیت روانی شهروندان و گردشگران نوروزی اقدام نماید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات