پیام شهردار ساری به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س)

پیام شهردار ساری به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س)

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری، شهردار مرکز استان در پیامی سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

هواللطیف

انّا اعطیناک الکوثر ...

بیستم جمادی‌الثانی، سالروز ولادت باسعادت آموزگار بزرگ ولایت پذیری، اسوه تقوی و معنویت، حضرت فاطمه زهرا(س)، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و  نقش مادر در فرهنگ اسلامی و ایرانی است.

وجود مقدس زهرای مرضیه(س) در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین(ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

ولادت زهرای اطهر(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریم و تجلیل از مادران و زنان جامعه ایران اسلامی و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

زندگی آن حضرت مشحون است از اعتقاد راسخ، ایمان مستحکم و افکار و اندیشه های بلندی که خدمت به خلق و تلاش برای تحقق حیات طیبه را سرلوحه آن قرار داد و از این رو، حضرت فاطمه(س) همواره الگوی بانوان ایرانی، خصوصاً بانوان شهرمان بوده که ثمره زندگی و تربیت دینی آن ها فرزندانی هستند که شهر ساری با همت و تلاش آنان در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.

اینجانب سالروز میلاد خجسته بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والای زن را به تمامی مادران و بانوان شهرم و همکاران ارجمند خصوصاً بانوانی که هم در سنگر خانه و خانواده و هم در محیط جامعه به خدمت مشغولند تبریک عرض می نمایم و سلامتی و بهروزی و آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی عبوری

شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات