نمایش فیلم مستند تالان در بیرجند

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: فیلم مستند "تالان" که روایتی از بحران آب زیرزمینی است برای اولین بار در بیرجند به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی،"محمود حمیدیان فر" با اعلام این خبر اظهار داشت: تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی محدود استان ،مستلزم همکاری و هم افزایی همه نخبگان است و آگاهی از پیامدهای افت سطح آب خوان استان سبب اتخاذ تصمیمات سیستمی و منسجم در این حوزه می گردد.

وی  افزود: در این راستا فیلم مستند "تالان" به کارگردانی"محمدصادق دهقانی" که روایتی از بحران آب زیرزمینی در کشور است، تهیه شده است که با مشارکت شرکت آب منطقه ای برای اولین بار در استان و در سینما بهمن بیرجند به نمایش درخواهد آمد.

وی با بین اینکه دیدن فیلم مستند "تالان" را فعالان محیط زیست و برخی از استادان دانشگاه برای هر ایرانی واجب دانسته اند خاطر نشان ساخت: این فیلم برنده بهترین فیلم در دهمین جشنواره سینمای مستند ایران ، نامزد بهترین کارگردانی در بیستمین جشن خانه سینما و برنده بهترین پژوهش از جشنواره ملی فیلم رضوی  شده است .

گفتنی است  نمایش فیلم تالان در ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۶ اسفند ماه در محل سینما بهمن بیرجند بصورت رایگان برای عموم برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات