نشست شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران منطقه جنوبغرب برگزار شد

نشست شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران منطقه جنوبغرب برگزار شد

در راستای افزایش آمادگی مدیریتی شرکت های تابعه وزارت نیرو در شرایط بحرانی، نشست شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوبغرب کشور با حضور شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، این نشست با هدف همفکری و تعامل در شناخت تهدیدات صنعت آب و برق و ارزیابی مخاطرات پیشرو با حضور جلال جهان بخشی معاون دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان خوزستان و شرکت های شورای هماهنگی استان های معین شامل استان لرستان، ایلام و کرمانشاه در سد کرخه برگزار گردید.
سعید برادران مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت برق منطقه ای خوزستان در این نشست، از بحران های طبیعی ایجاد شده در شبکه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای از سال ۹۵ تا کنون و اقدامات مدیریتی انجام شده گزارشی ارائه کرد.
همچنین مانوری با فرض رخداد صاعقه در شبکه توزیع ( قطع خطوط تغذیه کننده مراکز زیر ساختی ) و تسری آن به پست فوق توزیع بالارود اندیمشک به منظور بالا بردن هماهنگی عملیاتی بین واحد های بهره ¬برداری شرکت های برق منطقه ای، توزیع نیروی برق استان و آبفای استان برگزار و به طور همزمان و زنده از طریق ویدئو کنفرانس مدیریت شد.
در روز دوم این نشست نیز کلاس های توجیهی و آموزشی با هدف کنترل و مدیریت بحران های طبیعی در شرایط مختلف برگزار گردید.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات