دیدار مردمی وزیر نیرو با در مسجد امام هادی (ع) محله یافت آباد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ رضا اردکانیان، وزیر نیرو، دوشنبه ششم آبان ماه، همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، با حضور در مسجد امام هادی(ع)، پس از نماز جماعت مغرب و عشا به سخنرانی و گفتگو با مردم شهیدپرور این منطقه پرداخت.
اردکانیان با تاکید بر اینکه حضرت زهرا ،الگوی بارز اخلاق نمونه و وفاداری است، ادامه داد: ما در پنجمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند تمسک به چارچوب‌های اخلاقی هستیم. عامل اصلی پیروزی انقلاب، برپا دارنده نظام و پایدار نگه دارنده آن پایبندی به اصول اخلاقی است. از این رو اصول و مبانی اخلاقی در همه عرصه‌ها برای تمامی گروه‌ها اصلی‌ترین الزام موفقیت و دست‌یابی به اهداف است.
وزیر نیرو اصلاح فرهنگ مصرف را دورشدن از بدمصرفی عنوان کرد و انتخاب الگوی مناسب برای استفاده از منابع انرژی را از ضروریت های جامع عنوان کرد.
اردکانیان ادامه داد: امروزه گران بهاترین ثروت در اختیار کشورمان منابع نیروی انسانی آن است، از این رو ما بایستی ضمن توجه به جوانان، امکانات را برای رشد استعدادها ایجاد کرده و شرایطی را فراهم کنیم که تمامی ظرفیت‌های کشور بتواند در مسیر خود اتکایی به کار گرفته شود.
اردکانیان تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ مصرف برق از مهمترین  اقداماتی است که باید به آن توجه کرد، ضروری است، با تدابیر صورت گرفته و اصلاح شیوه‌های مصرف آن را تبدیل به یکی از نقاط قوت خود کنیم،
وی تاکید کرد: اصلاح فرهنگ مصرف انرژی به معنای دورشدن از بدمصرفی و انتخاب الگوی مناسب برای استفاده از انرژی برق و... است و ما باید مردمانی باشیم که همچون اجداد و پدران خود قدر آن و سایر منابع را به خوبی بدانیم.
حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و قدردانی از مردم این منطقه، به دلیل همراهی آنان در مصرف بهینه برق، تصریح کرد : مردم پایتخت همانند گذشته تکیه گاه های محکم این صنعت می باشند .
وی توجه به الگوی صحیح مصرف برق در میان خانواده ها را مهم عنوان کرد و اظهار داشت : این شرکت در راستای تحقق اهداف وزارت نیرو در خصوص گذر از تابستان سال پیش رو، برنامه های مدونی را از چند ماه پیش برنامه ریزی کرده و  اگر مشترکان همچون گذشته ما را یاری کنند تابستانی بدون خاموشی را  سپری خواهیم  کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات