از بانوان شاغل شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد

از بانوان شاغل شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)

از بانوان شاغل شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد

همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از مقام شامخ بانوان شاغل شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت صدیقه کبری (س) و مناسبت روز زن گفت: بانوان شاغل در کنار مسئولیت خانواده، نقش مهم و خطیر همکاری و انجام بخشی از ماموریت های شرکت را عهده دار هستند و این یک توفیق محسوب می شود.

سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت: بخشی از موفقیت های این شرکت در عرصه خدمت رسانی، مرهون کوشش و زحمات ارزنده بانوان شاغل است و این تلاشها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می باشد.

وی اظهارداشت: افرادی که در محیط کار شایستگی خود را به نحو شایسته ای ارائه می نمایند و در عرصه های مختلف حضور فعال دارند ، برای تصمیم گیری های مهم در پست های کلیدی نقش تعیین کننده ایفا می نمایند و شرکت نیز این فرصت را برای آنان فراهم می کند.

در ادامه امیر ناظریه مشاور خانواده، روانشناس و استاد دانشگاه مطالبی پیرامون خانواده شاد و بالنده ارائه کرد وگفت: وجود روابط عرضی ، فاصله های کم بین اعضای خانواده ، هدف دار بودن و اوقات مشترک، به عنوان ویژگی های خانواده بالنده محسوب می شوند.

وی افزود: تحسین یکدیگر و هرروز حداقل پنج بار قدردانی و تشکر حتی برای وظایف، باعث می شود تا محبت ها افزایش پیدا کرده و محیط خانواده را صمیمی و با نشاط می کند.

وی یادآور شد: گوش سپردن، حمایت، تشویق، احترام ، اعتماد، پذیرش و گفت و گوی همیشگی برسراختلاف به عنوان هفت عادت مهرورزی به شمار می روند که با انجام این عادات پسندیده، شاهد خانواده ای بالنده و شاد خواهیم کرد.

یادآور می شود: در این مراسم بااهدای لوح تقدیر و هدایایی ، از بانوان شاغل شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شده و منتخبین مسابقات فرهنگی و کتابخوانی "نماز، خانه بهشتی" ، "پیمان غدیر" و " امر به معروف و نهی از منکر" تقدیر گردیدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات