بانوان شاغل در نظام مهندسی ساختمان تجلیل شدند

بانوان شاغل در نظام مهندسی ساختمان تجلیل شدند

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مناسبت روز زن از بانوان شاغل در این سازمان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد،دکتر مهدی سالاری با اشاره به الگو قراردادن حضرت فاطمه(س) در زندگی اظهار کرد:رفتارهایی که ائمه و حضرت فاطمه(س) در مواجهه با مسائل و مشکلات و در شرایط سخت داشتند آن ارزشها کسب و در رفتار نشان دهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت:رفتارهای شما براساس ارزشهایی است که به آنها اعتقاد دارید وبر اساس آن شکل می گیرد.همانطور که ادب،احترام و نظم می تواند یک ارزش باشد کسی که نظم برایش یک ارزش هست در رفتارهایش بروز می دهد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تاکید بر واضح بودن ارزشها خاطرنشان کرد:با قبول مسوولیت اجتماعی رفتارهای متناسب با ارزشها در کنار مسئولیت محوله داشته باشید تا بتوانیم به عنوان الگواستفاده نمائیم.

وی افزود:دغدغه بنده به عنوان رئیس سازمان درمرحله اول ارائه برنامه های متناسب مدیران درجهت حفظ اهداف سازمان و داشتن رفتارهای واضح اعضا و کارکنان می باشد.

دکتر سالاری تصریح کرد:سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمان مهمی است لذا کارکنان می بایست چشم انداز کاری و علایق خود را مشخص کنند تا رضایت و مراجعه مردم برای دریافت خدمات مهندسی افزایش یابد.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت:از بانوان شاغل در نظام مهندسی انتظار دارم به شکل خاص با قابلیتها واستعداد های ذاتی خود بیشتر به سازمان کمک کنند و در راستای ارتقاء اهداف سازمان همه تلاش خود را بکارگیرند.

دکتر سالاری دراین جلسه با اعلام خبرفعال کردن بخش کمیسیون بانوان اظهار کرد:با برنامه ریزی مناسب درراستای فعال کردن بخش کمیسیون بانوان پیگیری شود تا بانوان با مهارتها ویکسری خصوصیاتی که به صورت ذاتی در آنها نهفته است در سازمان به نحو مطلوب از آنها استفاده گردد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات