جلسه شورای مسکن استان برگزار شد

جلسه شورای مسکن استان برگزار شد

در این جلسه ضمن بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبلی شورای مسکن استان در خصوص تکمیل و اتمام مساکن مهر استان به ویژه مدارس مورد نیاز برای شهر جدید سهند بحث و بررسی گردید.

تصویب کمیته مسکن مهر در خصوص جابجایی تسهیلات پروژه ۱۱۰ واحدی ارسباران اهر به مسکن مهر باسمنج، افزایشی مجموع دوران مشارکت در ساخت و ساز و بازپرداخت اقساط از ۲۰ سال فعلی، لزوم تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر به ویژه شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز از مطالب مهم مورد بحث در این جلسه بود.

رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن تاکید بر تکمیل و اتمام سریع مساکین مهر در استان گفت: شورای مسکن استان تنها برای رفع مشکلات مساکین مهر نیست و باید برای رونق بخش مسکن برنامه ریزی شود. ارائه تسهیلات و مشوق های لازم با برنامه ریزی و فعالیت و نظارت ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بانک مسکن،  شهر جدید سهند و دیگر سازمان های مورد نظر بهترین راه برای رونق بخشیدن به بخش مسکن در این استان است که باید برای ورود به سال جدید در نظر گرفته شود

وی افزود اداره راه و شهرسازی و دیگر سازمان های بخش مسکن موظف هستند تا آخر سال برنامه ها و سیاست های خود را در قالب طرح مشخصی برای رونق بخشیدن به تولید مسکن که موتور محرک استان نیز می باشد ارائه دهند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات