مناسب سازی شهر برای سالمندان جزو برنامه های سال آینده است

مناسب سازی شهر برای سالمندان جزو برنامه های سال آینده است

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر در حاشیه این دیدار با بیان اینکه در روز مادر وظیفه خودمان می دانستیم از مادرانی که سال ها در این شهر تلاش کردند عیادت کنیم و این روز را به آنها تبریک بگوییم گفت:  این اقدام بیشتر به منظور فرهنگ سازی احترام به سالمندان انجام شد و امیدوارم با خبررسانی هایی که انجام می شود به اهداف این برنامه ها برسیم.

او با اشاره به بازسازی بخشی از مجتمع فیاض بخش برای دختران بی سرپرست و معلول اظهار داشت: بخش دیگری از این برنامه افتتاح مرکز بازسازی شده برای دختران بی سرپرست و معلول بود که توسط خیرین شهر انجام شده بود.

شهردار تبریز ادامه داد: عنوان تبریز شهر بدون گدا و بدون معتاد متجاهر با تلاش خیرین شهر تبریز بوجود آمده است و اقدام این خیرین در بازسازی این مجتمع نیز نشانگر عظمت کار این افراد است.

شهین باهر با تقدیر از تلاش خیرین در عرصه های مختلف گفت: تبریز شهر انسان های نوع دوست است که در راستای تقدیر از اقدامات آنها در این برنامه من و همکارانم حضور یافتیم.

او گفت: امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد گسترش فرهنگ کمک به هم نوع در شهر تبریز باشیم و همه ما به یک انسان خیر تبدیل شویم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انسان محوری در برنامه های توسعه ای شهر اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم در مسیرهایی که مورد تردد افراد مسن و معلول است به شکل مناسبی بازسازی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات