بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیک، حمل و نقل عمومی شهر را ارتقاءخواهیم داد

شهردار کرمان:

بر اساس مطالعات طرح جامع ترافیک، حمل و نقل عمومی شهر را ارتقاءخواهیم داد

شهردار کرمان گفت: با به روزرسانی مطالعات جامع ترافیک کرمان و  براساس این مطالعات،  سیستم حمل ونقل عمومی شهر کرمان را ارتقاء خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مهران عالم زاده در جلسه ای که با حضور اعضای ستادBRTوپیاده پذیری  برگزار شد افزود: با توجه به این که مدت زمان زیادی از مطالعات جامع ترافیک کرمان می گذرد این مطالعات، نیاز به بروزرسانی دارند تا بتوان براساس مطالعات جدید  در مورد ارتقاء سیستم حمل و نقل عمومی تصمیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در صورت به روز رسانی  مطالعات جدید طرح جامع ترافیک، ارتقاء حمل و نقل عمومی بررسی می‌شود و  بر آن اساس، برای ایجاد تراموا و اتوبوس های BRTتصمیم گیری می‌شود.

عالم زاده  افزود: هزینه اجرای تراموا وBRTو همچنین زمان بهره برداری از این پروژه ها باید بررسی و به روزرسانی شود که مطالعات جدید طرح جامع ترافیک کرمان در این زمینه می تواند یاریگر ما باشد.

وی گفت: در مورد انتخاب سیستم  تراموا یا BRT برای شهر کرمان، ارتقاء سیستم اتوبوسرانی و یا اکتفا به وضعیت موجود باید مطالعات و بررسی‌های بیشتری انجام دهیم  و بعد تصمیم گیری کنیم و این امر نیاز به زمان دارد.

شهردار کرمان گفت: در مورد ارتقاء سیستم حمل و نقل عمومی شهر کرمان قرار شد با  بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس رانی این سامانه  را ارتقاء دهیم و در صورت امکان خط برگشت در محور آزادی به سمت مشتاق را راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: برای راه اندازی خط ویژه از آزادی به مشتاق باید مطالعات  اولیه در این زمینه انجام و بعد در مورد آن تصمیم گیری شود.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۸۵۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات