امدادرسانی به ۱۷۶ حادثه و ۴۳۴ بازدید ایمنی طی بهمن ماه سالجاری

امدادرسانی به ۱۷۶ حادثه و ۴۳۴ بازدید ایمنی طی بهمن ماه سالجاری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سید حمید هاشمی رئیس این سازمان با اعلام  امداد رسانی به ۱۷۶ حادثه طی بهمن ماه سالجاری اظهار داشت: از مجموع عملیات های انجام شده، ۶۴ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۱۲ مورد دیگر عملیات امداد ونجات است .

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجموعه اتش نشانی در خدمت رسانی به شهروندان افزود : طی مدت مذکور ۲۰۰ خودروی آتش نشانی به همراه ۷۵۶ مامور آتش نشانی به محل حادثه اعزام شده اند و در عملیات های انجام شده ، ۵۱ نفر از شهروندان از این حوادث نجات یافتند.

هاشمی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم آموزش شهروندی برای پیشگیری از وقوع حوادث گفت: در ماه گذشته  از ۴۳۴ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف شهر ساری انجام شده که طی آن کارشناسان سازمان از  ۳۱۸  واحد مسکونی ، ۹۳  واحد تجاری و ۲۳ واحد از ادارات و سازمان ها در سطح شهر ساری بازدید بعمل آوردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ارائه ۹ گواهی حریق و ۱۶ گزارش کارشناسی شده بنا به درخواست مراجع قضایی ، شرکت های بیمه و شهروندان حادثه دیده را از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و خدمات ایمنی این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری چهار هزار و ۵۷۷ نفر ساعت آموزش در ماه گذشته نیز در راستای آموزش شهروندی و درون سازمان عملیاتی شد.

این مسئول تصریح کرد:  در بهمن ماه سال جاری با هدف بالابردن آمادگی، توان و مهارت آتش نشانان ، تست تجهیزات و همچنین برای هماهنگی بیشتر بین نیرو های عمل کننده در عملیات ها و ارزیابی نیرو ها ۵ مانور امدادی به اجرا در آمد .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با نیروهای اتش نشانی ، خاطر نشان کرد:  همشهریان عزیز در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات