پلهای عابر در شرق تهران نورپردازی می شود

پلهای عابر در شرق تهران نورپردازی می شود

www.BanaNews.irشهردار منطقه ۸ از نورپردازی پلهای عابر پیاده محدوده شرق تهران به منظور استفاده بهینه و افزایش امنیت تردد شهروندان در هنگام تاریکی هوا خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدمهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: تا پایان سال جاری تمامی پلهای عابر پیاده با استفاده از لامپهای کم مصرف نورپردازی می شوند.

وی با اشاره به بهسازی خیابان آیت الله مدنی در شرق تهران افزود: با توجه به اینکه این خیابان به عنوان محور نمونه انتخاب شده است، شهرداری منطقه ۸ با انجام فعالیتهای ویژه در این محور از جمله نقاشی دیواری، آسفالت و بهسازی پیاده روها، نصب نیمکت و... به منظور رفاه حال شهروندان به خصوص در فصل تابستان، بهسازی این خیابان را انجام داد.

شادالوئی به طعمه گذاری بوستانها و میادین سطح منطقه اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان در خصوص مبارزه با جانوران مضر شهری با اجرای عملیات طعمه گذاری و شناسایی کلونی های موش در سطح بوستان ها و میادین منطقه ۸ آغاز شد.

به گزارش بنانیوز به نقل از مهر، شهردار منطقه ۸ گفت: هدف از اجرای این طرح تامین بهداشت عمومی و سلامت شهروندان در پارکها و میادین است.

شادلوئی در ادامه به مسیل باختر که سال گذشته تعریض شد، اشاره کرد و افزود: در راستای سیاستهای کلان مدیریت شهری و تدابیرشهردار تهران، طرح ساماندهی مسیل باختر به منظور روان سازی تردد خودروها و کاهش بار ترافیک، ایجاد منظر مناسب شهری و تفرجگاه به منظور گذراندن اوقات فراغت شهروندان در شرق تهران به اجرا در آمد.

    نظرات