تسهیل در امر سرمایه‌گذاری سیاست کلان برنامه سوم توسعه شیراز است

تسهیل در امر سرمایه‌گذاری سیاست کلان برنامه سوم توسعه شیراز است


رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: افزایش تحقق پذیری بسته‌های سرمایه گذاری در حوزه خدمات گردشگری از اهداف عملیاتی برنامه پنج ساله حوزه کمیسیون گردشگری و زیارت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «سولماز دهقانی» با بیان این مطلب، از کاهش زمان صدور مجوز با تسهیل و اصلاح فرایند سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به عنوان دیگر هدف عملیاتی این برنامه یاد کرد و افزود: درصد کاهش زمان صدور مجوز طرح‌های گردشگری به عنوان شاخص این هدف عملیاتی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد:  در راستای تقویت گردشگری در بافت تاریخی و فرهنگی شهر شیراز، هدف عملیاتی میزان سهم بودجه در اماکن تاریخی - فرهنگی تعیین شده است.
رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورا، ارتقای همکاری و مشارکت ذینفعان در حوزه‌های خدماتی و رویدادهای گردشگری را یکی دیگر از اهداف عملیاتی برشمرد و افزود:  میزان مشارکت ذینفعان در حوزه های خدماتی و رویداد های گردشگری شاخص این هدف است.
دهقانی اضافه کرد: افزایش برگزاری رویداد های ملی و بین المللی در شهر شیراز، افزایش تبلیغات بازاریابی و معرفی شیراز در سطح ملی و بین المللی از طریق فضاهای تبلیغاتی(حقیقی و مجازی)، مطالعه و پژوهش طرح های گردشگری و آموزش های عمومی و تخصصی گردشگری در  جامعه هدف از دیگر اهداف عملیاتی این برنامه پنج ساله است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات