سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:حجم عظیم بارندگی های سیل آسا مدیریت شد

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:حجم عظیم بارندگی های سیل آسا مدیریت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز محمد حیدری در نشست شورای اطلاع رسانی دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: میزان حجم آبی که در ماه گذشته به مخزن سد دز وارد شد به مراتب بیشتر از سال ۹۵ بود ولی با تدابیر لازم از خسارات احتمالی جلوگیری شد.
وی حضور روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان در انعکاس اخبار مربوطه و ساخت کلیپ های تصویری از مدیریت سیلاب را موثر ارزیابی کرد و گفت: قرار است همایشی ملی با موضوع مدیریت بحران در شهرستان دزفول برگزار شود تا دانش کسب شده در مدیریت آب شهرستان به دیگر استان ها منتقل شود.
وی با تاکید بر لزوم مبتنی بودن نظام اطلاع رسانی بر مبنای اطلاعات دقیق و تخصصی گفت: شورای اطلاع رسانی شهرستان دزفول برای پر کردن خلا اطلاع رسانی در این شهرستان تشکیل شده است.
حیدری با تاکید بر لزوم فعال شدن تمام روابط عمومی های دزفول برای تعالی این شهرستان گفت: مدیران شهرستان نیز باید سواد رسانه ای خود را افزایش دهند و با استفاده از روابط عمومی های توانمند براساس اطلاعات درست، تصمیم گیری کنند.
در این نشست شورای اطلاع رسانی شهرستان دزفول با مدیریت سرپرست فرمانداری دزفول و با عضویت مدیران روابط عمومی ادارات و نمایندگان خبرگزاری‌های رسمی در دزفول تشکیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

    منبع خبر

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات