سرکشی از خانواده تحت پوشش کمک های صندوق رفعت/ ۴ کودک بی بضاعت چشم به راه کمک مالی همکاران هستند

سرکشی از خانواده تحت پوشش کمک های صندوق رفعت/ ۴ کودک بی بضاعت چشم به راه کمک مالی همکاران هستند

صبح دیروز ۱۱ اسفندماه سال جاری معاون منابع انسانی و پشتیبانی و رئیس اداره روابط عمومی شرکت آبفار استان مرکزی به همراه معاون و مددکارکمیته امداد امام خمینی (ره) ، با خانواده های بی بضاعت که از طریق کمک های  همکاران به صندوق رفعت تامین مالی می شوند ، ملاقات کردند.

در این بازدید آقایان دهلقی و حامدی روند ارایه کمک ها به خانواده های مذکور را بررسی کردند و در گفتگو با این خانواده ها  با مشکلات آنها آشنا شدند.

محمد حامدی رئیس اداره روابط عمومی و مسول صندوق رفعت در این رابطه گفت : صندوق کمک های کارکنان شرکت آبفار با نام "صندوق رفعت "طی سالیان گذشته تاسیس شد و ماهانه کمک های کارکنان به این صندوق واریز می گردد.

وی گفت : از خردادماه سال جاری ۴ فرزند بی بضاعت که دو نفر از آنها بیماری هپاتیت و رماتیسم دارند با مشارکت کمیته امداد تحت پوشش کمک های این صندوق قرار گرفته اند که از این زمان کمک های اهدایی مرتبا به حساب افراد تحت پوشش واریز می شود و این بازدید به جهت پیگیری روند ارایه کمک ها صورت گرفت.

محمد حامدی با بیان اینکه در این بازدید خانواده های مذکور بر دریافت کمک های ارایه شده تاکید کردند ، گفت : هرماه فقط مبلغ ۲۱۳ هزار تومان موجودی در این صندوق واریز میگردد که با توجه به عمق مشکلات این ۴ خانواده این  مبلغ بسیار کم است که امیدواریم با همت کارکنان این کمک ها افزایش یابد.

حامدی با اشاره به فقر مطلق موجود در این خانواده ها ، به دریافت نامه توسط این فرزندان اشاره کرد و گفت :  در نامه های ارسالی داشتن دوچرخه ، کفش ، اسکوتر و حتی تلویزیون از آرزوهای این کودکان می باشد.

مسول صندوق رفعت شرکت آبفار استان مرکزی گفت : با مساعدت آقای دهلقی مبلغ ۱۳ میلیون ریال از طلب صندوق رفعت پرداخت گردید و در این بازدید یه خانواده های بی بضاعت اهداء شد.

حامدی تصریح کرد : هزینه های درمان دو فرزند بیمار بسیار بالا می باشد و خانواده های آنان در خواست داشتند کمک های مالی بیشتری به آنان شود.

وی از کارکنان درخواست کرد که کمکهای خود را به این صندوق به مبلغ ماهانه ۱۰ هزار تومان افزایش دهند تا بتوان روند درمان دو فرزند بیمار را سرعت بخشید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات