کاهش حجم شکایات از شرکت آبفار استان مرکزی نشانه افزایش رضایتمندی مردم است.

کاهش حجم شکایات از شرکت آبفار استان مرکزی نشانه افزایش رضایتمندی مردم است.

علیرضا نوری رئیس اداره حقوقی و قراردادها و پاسخگویی به شکایات شرکت آبفار از کاهش شکایات مردمی از شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی گفت : شکایات مردمی از این شرکت در سه سامانه سامد ، بازرسی کل کشور و سامانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام میگردد که میزان شکایات انجام شده در سال ۹۷  نسبت به سال ۹۶ کاهش یافته که این نشان دهنده افزایش رضایتمندی مردم روستاها از عملکرد این شرکت می باشد.

علیرضا نوری تصریح کرد : شکایات مردمی به طور روزانه رصد میگردد و پس از دریافت شکایت ، در کمتر ۱۰ روز پیگیری وپاسخ داده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات