اعضای انجمن علمی دانشجویان عمران دانشگاه آزاد شاهرود انتخاب شدند

اعضای انجمن علمی دانشجویان عمران دانشگاه آزاد شاهرود انتخاب شدند

انتخابات انجمن علمی دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شامگاه یکشنبه جلسه مجمع عمومی انجمن علمی دانشجویان مهندسی عمران با حضور مدیران پژوهش و عمران، اعضاء هیئت علمی و جمعی از دانشجویان در سالن همایشهای دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.

مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این جلسه در خصوص اهداف کلی انجمنها در دانشگاه ها، وظایف و نوع فعالیت های انجمن ها، وظایف مجمع عمومی، نحوه انتخاب اعضاء اصلی هیئت مدیر و بازرس و وظایف و اختیارات اعضاء هیئت مدیره و بازرس سخنانی ارائه کرد.

خطیبی از اعضاء انجمن خواست تا در انجام امور پژوهشی، آموزشی، انتقال دستاوردها به دانشگاهها و سایر مراکز، تبادل نظر علمی بین اعضاء جهت رشد خلاقیت های علمی و پژوهشی، تشکیل کنفرانسها، سمینارها، گردهمائی های علمی، تشکیل کارگاههای آموزشی و نمایشگاههای تخصصی و بازدیدهای علمی برای سال ۹۰ برنامه ریزی داشته باشند.

وی به گامهای بلند دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش مسئولین واحد در سالهای اخیر به ویژه در خصوص رشته عمران اشاره کرد و گفت: ساخت دانشکده فنی و مهندسی جذب هیئت علمی، ساخت فضاهای آزمایشگاهی مناسب و تجهیز این فضاها با کاملترین و جدیدترین دستگاه ها از فعالیت های انجام شده است.

به گزارش بنانیوز به نقل از مهر، امینیان مدیر گروه عمران دانشگاه نیز در این جلسه در مورد برگزاری جلسات همه پرسی و استفاده از نظرات دانشجویان در خصوص برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی و راهنمائی دانشجویان جدید الورود و مشاوره های لازم درباره کلیه مسائل آموزشی و پژوهشی مطالبی را عنوان کرد.

در این جلسه شهاب ضیائی، حسن میرزائی والا، بهمن دانشور، شهاب وفادار و مهدی قوچکی به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و محسن محمودی، آرین افتخاریان و سیاوش عاطفی به عنوان اعضاء علی البدل و نیز حمید مصدق بازرس و امین تقی پور به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

 

    نظرات