رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  ساماندهی مشاغل مزاحم موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

ساماندهی مشاغل مزاحم موجب رضایتمندی شهروندان شده است .

حسین پناهی گفت: امروز ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سد معبر از سطح شهر ارومیه موجب رضایتمندی شهروندان شده است .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا سخن می گفت اذعان داشت: با توجه به وجود مشکلات اقتصادی امروز مصرف کنندگان دچار مشکل شده اند و این مشکلات نیز بر شهرداریها نیز فشار وارد می کند و اجازه نمیدهد تا شهرداریها به وظایف اصلی و اساسی خود برسند .

حسین پناهی در ادامه سخنانش اذعان داشت: امروز شاهد خدمات ارزنده از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه و سد معبر و پسماند و سایر سازمانها در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم می شود که جای تقدیر و تشکر دارد و جلب رضایتمندی شهروندان نیز از مهمترین اهداف مدیریت شهری است .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: محدوده بازار تاریخی شهر ارومیه ،خیابانهای عطایی و امام خمینی (ره) ، هسته مرکزی شهر و بسیاری از نقاط مختلف شهر ارومیه ساماندهی شده است و این عملیات بطور جدی ادامه خواهد یافت .

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: اگر امروز شاهد تمیزی و منظر زیبای شهر ارومیه هستیم همگی از تلاشها و زحمات پاکبانان خدوم شهرداری ارومیه است و لذا نباید زحمات این عزیزان فراموش شود .

وی گفت: بمناسبت روز پاکبان و به پاس تقدیر از زحمات شبانه روزی آنان از پاکبانان خدوم شهرداری ارومیه و نیز از خانواده های پاکبانانی که امروز در جمع خانواده بزرگ شهرداری ارومیه نیستند تجلیل خواهد شد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: متاسفانه امروز با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه شاهد نابسامانی در بعضی از صنوف شهر ارومیه منجمله درودگران و ضایعات فروشان هستیم و لذا از اتحادیه های آن مجموعه ها می خواهیم تا در جهت انتقال آنها به خارج از محدوده شهر ارومیه اقدام نمایند .

حسین پناهی در ادامه سخنانش اذعان داشت: انتقال مشاغل و صنوف مزاحم به خارج از محدوده شهر ارومیه در راستای توجه به منظر و زیبایی شهر یک امر ضروری است .

در مورد مجتمع تفریحی چی چست نیز بررسی های لازم انجام شد و از آمادگی مجموعه برای استقبال از سال نو و مسافرین نوروزی خبر داد.

در ادامه جلسه آئین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم با حضور نمایندگان اتحادیه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

پنجاه و ششمین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی ، مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ،محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری ،امیر سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ، حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ،غلامرضا حافظی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری ، احد یوسفی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ،فرامرز تبریزی کارشناس برنامه ریزی فرمانداری ارومیه ، اصغر جعفری کارشناس سازمان صنعت ، معدن استان ، علی برزگر رئیس اتحادیه مبلمان و مصنوعات چوبی ، مرتضی منافی رئیس اتحادیه فلزکاران  در تاریخ ۹۷/۱۲/۱۱ برگزار شد .

لازم به ذکر است که در ادامه جلسه رئیس و اعضای کمیسیون از خانواده های مرحومان شفاعی ، ملک زاده و ابوالحسنی که از پاکبانان شهرداری ارومیه بودند تجلیل بعمل آمد .

مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات