بنیامین یوسف زاده، خبرنگار خراسانی در بخش تیتر جشنواره ملی نیرو و...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، با اعلام نتایج نهایی داوری آثار ارسالی به جشنواره نیرو و رسانه، این رویداد رسانه‌ای نیز با تقدیر وزیر نیرو از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نیرو و رسانه با تاکید بر اینکه بدون مشارکت و به رسمیت شناختن ماهیت چند انضباطه بودن آب هیچ مسئله‌ای در این حوزه به صورت ریشه‌ای حل نخواهد شد، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی، ارتباط سازمان یافته‌تر و جهت یافته‌تری را برای ایجاد اتصال بین بخش اجرایی و مصرف کنندگان فراهم می‌کند .
وی افزود: همانگونه که بخش اجرایی ما نیازمند دانش جدید و ارتباط و تعامل با دنیای پیشرفته در این عرصه است طبیعتا ما نیز بایستی به منظور ارتقای سطح دانش و تجهیز بیشتر رسانه‌های خود به عنوان پل ارتباطی میان مصرف کننده و وزارت نیرو بتوانیم ابزار و امکانات لازم را جهت دسترسی چنین گروهی به تازه‌های این عرصه در دنیا را فراهم کنیم .
اردکانیان با تاکید بر اینکه این مسئله با جدیت از سوی وزارت نیرو دنبال خواهد شد، ادامه داد: درصددیم تا با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های مختلف بتوانیم ظرفیت وسیع و خوب جامعه رسانه‌ای خود را توسعه داده و تقویت کنیم و امکان دسترسی آن‌ها با مجموعه‌های مشابه در دنیا فراهم و زمینه حضور آن در محافل تخصصی بین‌المللی را ایجاد کنیم.

«صدیقه ببران»،  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در نخستین جشنواره نیرو رسانه در سالن اجتماعات شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: مدیریت مصرف و تقاضا به عنوان مهمترین راهبرد وزارت نیرو در دوره جدید مد نظر قرار گرفته و این به معنی آن است که مشترکان ایفا کننده نقش اصلی در مدیریت آب و برق در کشور خواهند بود .
کاظم جم، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در تکمیل این خبر افزود: مقاله بنیامین یوسف زاده، خبرنگار خراسانی توانست در بین هشتصد اثر رسیده به جشنواره حائز رتبه برتر گردد.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در حوزه آب و انرژی و در بین کل خبرنگاران رسانه های دیداری، شنیداری و مطبوعات در سطح کشور برگزار گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات