در ارزیابی عملکرد اقامه نماز استان شرکت آب منطقه ای قزوین عنوان...

مهندس زاهدی استاندار قزوین و آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با ارسال لوح تقدیر از تلاشهای ارزشمند مهندس پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین به جهت کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در امر اقامه نماز در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین در بخشی از این تقدیر نامه که به امضاء مشترک مهندس زاهدی و آیت اله عابدینی رسیده آمده است:

قرآن نخستین ثمره حکومت صالحان را اقامه نماز می داند: ((الذین ان مکنا هم فی الارض اقاموا الصلاه و آتوا الزکوه و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر و لله عاقبه الامور)) و اقامه نماز نشان افتخاری است که ائمه معصومین (علیهم السلام) و شهدا (علیهم الرحمه) به آن دست یافته اند: ((اشهد انکم قد اقمتم الصلاه))

از این رو اقامه نماز در ادبیات دینی جایگاه رفیعی دارد که فراتر از ادای نماز و برگزاری آن است. مقامی که هر نماز گزاری باید برای رسیدن به آن تلاش کند.

با توجه به گزارش ستاد اقامه نماز استان در سال ۱۳۹۶ توانسته اید رتبه شایسته تقدیر ویژه را در امر برپایی نماز کسب نمایید، بدینوسیله از جنابعالی و همکاران محترمتان قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و توفیق روز افزون جنابعالی را در تمامی مراحل زندگی مسئلت می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قزوین

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قزوین

    شركت آب منطقه‌ای قزوین یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات