مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در شرکت آبفار کردستان برگزار شد

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در شرکت آبفار کردستان برگزار شد

مهندس محمدزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع بانوان شاغل در این شرکت با تاکید بر گرامیداشت مقام زن در جامعه گفت: سخن گفتن از کسی که ام ابیها یعنی مادر پدر، ام‌المصائب یعنی مادر سختی‌ها و به ویژه اینکه دردانه پیامبر اعظم (ص) نیز می‌باشد، کاری سخت و حساس است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان مهندس محمدزاده افزود: حضرت زهرا (س) الگو و اسوه تمام‌عیار زنان جامعه و جهان می‌باشد و انتظاری که ما از بانوان شاغل در این شرکت داریم نیز الگوگیری از ویژگی‌ها و خصوصیات ایشان در زندگی خصوصی و کاری می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه الگوگیری از حضرت زهرا (س) قطعا در کار و زندگی خصوصی بانوان موثر خواهد بود، گفت: حضرت زهرا نه تنها یک مادر و دختر و همسر نمونه بودند، بلکه سرمشق جامعه خود و امروز جهان نیز می‌باشند. بنابراین انتظار می‌رود به ویژه در محیط کار و جامعه بانوان ما رفتاری مانند آن حضرت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردان به دلیل مشغله بالای کاری معمولا به امور منزل رسیدگی جدی و لحظه به لحظه‌ای ندارند، گفت: برقراری نظم و انضباط، رسیدگی به مسایل مختلف خانه و فرزندان، تحمل کلیه سختی‌ها و گرفتاری‌ها و ایجاد هماهنگی مطابق با سلایق مختلف در منزل جملگی توسط مادران انجام می‌شود، که نشان از اهمیت حضور مادران و شان و منزلت ویژه آن‌ها در خانه و جامعه دارد.

همچنین در پایان این مراسم از کلیه بانوان شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان با ارائه لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات