معارفه رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر بازرگان

معارفه رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر بازرگان

جلسه معارفه مدیر اداره آب و فاضلاب بازرگان در دفتر بخشداری بازرگان و با حضورمهندس حسین نژاد مدیر امور آبفای ماکو، آقای نعنایی بخشدار شهر بازرگان و آقای صادقی اقدم رئیس جدید اداره آب و فاضلاب بازرگان برگزار گردید و حکم انتصاب آقای علی صادقی اقدم به عنوان مدیر جدید اداره آب و فاضلاب بازرگان تقدیم بخشدار بازرگان شد.

این مراسم با سخنرانی مهندس حسین نژاد مدیر امور آبفای ماکو و قدردانی از خدمات مهندس علیزاده رئیس قبلی اداره آب و فاضلاب بازرگان شروع شد و خطوط قرمز شرکت آبفای استان و مدیرعامل محترم شرکت را سه اصل مهم کیفیت آب، مشتری مداری و انضباط مالی اشاره کردند.

ایشان توصیه هایی را هم در رابطه با عدم تحمیل فشار اضافه به مردم از بابت آب بهاء، مدیریت فشار آب و جلوگیری از فشار نامتعارف آب، حساسیت در عملکرد چاهها و مخازن آب، حساسیت در کارکرد خوب کارکنان و چابک سازی آنها، عدم افزایش نیرو، استفاده از ظرفیتهای منطقه آزاد، عدول نکردن از مقررات کاری،بحث اقتصاد آب و توسعه خدمات الکترونیک، کاهش دادن پرت آب، همخوانی الکترو پمپها و چاهها با تولید آب، عدم درخواست جهت خریدهای غیرضروری، همکاری و تعامل کارکنان با همدیگر و ارتباط با مسئولان داشتند.

در پایان مراسم مهندس حسین نژاد، مدیر امور ماکو، آقای علی صادقی اقدم را به عنوان عضوی مجرب از خانواده امور آب و فاضلاب ماکو و اداره بازرگان و واحد امور مشترکین و به عنوان رئیس جدید اداره آب و فاضلاب بازرگان معرفی و در ادامه کار از آقای صادقی اقدم درخواست تلاش بیشتر و همکاری و تعامل بهتر با کارکنان و مسئولان شهر بازرگان داشتند.

در پایان مراسم آقای نعنایی بخشدار بازرگان از خدمات مهندس علیزاده رئیس قبلی اداره آبفای بازرگان قدردانی نموده و به آقای علی صادقی اقدم رئیس جدید آبفای بازرگان خوشامد و درخواست تعامل و همکاری بیشتر نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات