مراسم روز درختکاری در بوستان قائم ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در پانزدهمین روز از اسفند ماه و همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مراسمی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مرکز استان با حضوراعضای شورای اسلامی شهر ساری، شهرداران مناطق سه گانه، روسای سازمان‌های تابعه شهرداری و مسئولان استانی و شهرستانی، شهروندان و دانش‌آموزان مدارس ، در بوستان قائم برگزارشد.

در این مراسم، کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ساری و نماینده این شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مرکز استان در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه شهرداری در جهت توسعه فضای سبز شهری گفت: همکاران من در شورای اسلامی شهر همواره اعتقاد دارند که شهر ساری با مشارکت شهروندان و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی با مجموعه مدیریت شهری توسعه خواهد یافت.

وی برگزاری مراسم روز درختکاری را مورد توجه قرار داد و افزود: این مراسم نتیجه همدلی و همبستگی دستگاه‌های مختلف و شهرداری ساری است که این امر باید استمرار یابد.

یوسفی در ادامه توسعه ساری را موجب توسعه استان عنوان کرد و ادامه داد: گسترش فضای سبز شهری از اولویت‌های ارائه خدمات به شهروندان است.

نماینده شورای اسلامی شهر ساری در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به افزایش سرانه فضای سبز ساری طی ۶ سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: به همت مجموعه شهرداری ساری و حمایت شورای اسلامی شهر ۳۱ پارک از سال ۹۲ تا ۹۷ برای شهروندان ساروی احداث شده که نقش موثری در توسعه ساری و ایجاد نشاط و افزایش سرانه فضای سبز خواهد داشت.

یوسفی در ادامه با اشاره به الحاق پارک‌های  جنگلی شهید زارع و شهید نوبخت در سکوتپه به فضای سبز شهر ساری، تصریح کرد: باغ بانوان با امکاناتی ویژه نیز در دست احداث قرار دارد و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: امروز مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با وحدت و همدلی و همراهی شهروندان در مسیر پیشرفت ساری گام بر می‌دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در پایان تاکید کرد: مجموعه شهرداری ساری و شورای اسلامی شهر از همکاری و مشارکت با دستگاه‌های اجرایی برای توسعه مرکز استان استقبال می‌کند.

در ادامه این مراسم موسوی تاکامی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در سخنانی با قدردانی از مهدی عبوری شهردار ساری در راستای ارائه خدمات به شهروندان و تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی ضمن تاکید بر لزوم توسعه فضای سبز شهری و حفظ و نگهداری درختان، خاطرنشان کرد: راه حل برون رفت از بحران کم آبی نیز ایجاد فضای سبز است و همه دستگاه‌ها در این زمینه باید تلاش مضاعف نمایند.

شایان ذکر است، اجرای موسیقی سنتی ، نوروزخوانی و کاشت درخت در بوستان قائم از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات