دورهمی سبز در منطقه ۱۳

دورهمی سبز در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از برگزاری یک دورهمی سبز در این منطقه خبر داد و گفت: در این ویژه برنامه آموزش شیوه‌های کاشت و نگهداری از گل‌ها و گیاهان، مصرف بهینه آب جهت آبیاری فضای سبز، آشنایی با گونه‌های گیاهان مقاوم به کم‌آبی ارائه می‌شود.

محمد شرفا اظهار کرد: دورهمی سبز منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان جشنی ویژه پرسنل فضای سبز است که روز ۱۷ اسفندماه در محل  تالار کوثر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته درختکاری در منطقه ۱۳ تصریح کرد: در هفته درختکاری ۲۵۰۰ اصله نهال بین شهروندان ساکن در این منطقه توزیع می‌شود، همچنین کاشت نهال با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد منطقه در محل پارک زمزم انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پانزدهمین روز از اسفندماه امسال ویژه برنامه‌ای با عنوان «درخت دوستی بنشان» در کتابخانه اختصاصی مادر و کودک نیایش برگزار شد افزود: کاشت گل و نهال و توضیح در مورد کاشت و نگهداری گیاهان همچنین نقاشی در مورد درخت و محیط زیست از برنامه های جانبی «درخت دوستی بنشان» است.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته درختکاری کاشت گیاه  و نهال با مشارکت مدارس منطقه در قالب برنامه «نهال دوستی» در پارک هما و کاشت گیاهان با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در پارک کوهستانی قائمیه انجام می‌شود.

شرفا خاطرنشان کرد: کاشت گیاهان با همکاری ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی روز جمعه ۲۴ اسفندماه  در پارک گل‌ها از دیگر برنامه‌های هفته درختکاری در منطقه ۱۳ است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات