افتتاح ۱۶ بوستان، بهترین عیدی شهرداری کرمان به مردم است

افتتاح  ۱۶ بوستان، بهترین عیدی شهرداری کرمان به مردم است

در نظر گرفتن نیازهای همه‌ی سنین و اقشار در بوستان‌های جدید شهرداری نقطه قوت آنهاست

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهرداری کرمان گفت:  احداث ۱۶ بوستان  در شهر کرمان، بهترین عیدی شهرداری کرمان به مردم است.

زهرا ایرانمنش در حاشیه‌ی بازدید برخی از ‏ اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به همراه تعدادی از خبرنگاران استان، از پروژه‌های در حال اجرای معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری  کرمان در آستانه‌ی ایام نوروز در گفت‌و گو با خبرنگار کرمان آنلاین افزود: امروز فرصت مناسبی بود تا از پروژه‌های شهرداری کرمان برای استقبال از نوروز دیدن کنیم.  احداث ۲۰ بوستان در چهار منطقه‌ی شهر کرمان  و افتتاح ۱۶ تای آنها تا پایان امسال توسط شهرداری کرمان قابل تقدیر و بهترین عیدی به مردم  است.

وی ادامه داد: یکی از نکات خوب و قابل توجه در احداث این بوستان‌ها توسط شهرداری کرمان، در نظر گرفتن همه‌ی اقشار و سنین به خصوص بانوان، کودکان و معلولان است.

ایرانمنش تصریح کرد: خوشحال  و امیدوار هستیم که در نیمه‌ی اول سال آینده،  سومین پارک بانوان شهر کرمان، در منطقه سه این شهر افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد. چرا که این پارک، مکانی مناسب برای تفریح،  ورزش و نشاط و شادابی بانوان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکید داشتیم که در پارک‌ها کودکان و نیازهای‌شان در نظر گرفته شود که خوشبختانه شهرداری در تمامی این پارک‌ها به کودکان و توان‌یابان اهمیتی ویژه داده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک کرمان به شهر دوست‌دار کودک تبدیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای اسلامی شهرداری کرمان با بیان اینکه این اقدامات شهرداری با محوریت مردم و برای امنیت خاطر و ایجاد محیط‌هایی آرام و پر نشاط  برای مردم توسط شهرداری انجام شده‌است، افزود: از شهردار و معاونان وی، شهرداران مناطق و نیز کلیه‌ی پرسنل شهرداری کرمان که شبانه روز در راه آبادانی شهر کرمان تلاش می‌کنند، تشکر و  قدردانی می‌کنیم .

فاطمه نخعی‌فر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات