برگزاری کارگاه آموزشی – توجیهی در راستای ارتقاء سطح آگاهی آبداران در امور آبفار سرخس

برگزاری کارگاه آموزشی – توجیهی در راستای ارتقاء سطح آگاهی آبداران در امور آبفار سرخس

در راستای ارتقاء سطح آگاهی آبداران، کارگاه آموزشی – توجیهی با حضور کارشناسان و آبداران روستایی امور آبفار سرخس در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار سرخس در این جلسه در خصوص آشنایی با راهکارهای وصول مطالبات، مباحث کنترل کیفی و روش های صحیح کلرزنی،  آموزش شماره برداری با نرم افزار، شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز، قطع انشعابات بدهکار و وصول مشترکین بالای یکصد هزار تومان، مشترکین یکسال عدم پرداختی و همچنین آشنایی با قوانین و آئین نامه های ایمنی و حفاظت کار، و رفع به موقع اتفاقات و روش های وصول و جذب بهتر مطالبات، تعامل با بهورزان خانه های بهداشت، شوراها و دهیاران و تکریم ارباب رجوع مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه مباحث مربوط به رعایت نکات ایمنی شامل نصب علائم هشدار دهنده، نوار اخطار، چراغ چشمک زن و پرکاری محل های حفاری به منظور رفع اتفاقات نیز مطرح گردید.

یوسف قاسمی در پایان ضمن تشکر از خدمات شرکت تعاونی و آبداران این شهرستان، در برگزاری مستمر اینگونه کارگاه ها برای آموزش آبداران تاکید کرد و از تمامی آنان خواست که دقت بیشتری در انجام فعالیتهای محوله و انجام به موقع شماره برداری و وصول مطالبات داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات