قدردانی

*قدردانی بخشدار و جمعی از اهالی روستای هریس از مدیریت توزیع برق شهرستان سراب
بخشدار شهرستان سراب و رئیس شواری و دهیار روستای هریس از توابع شهرستان سراب با ارسال لوح تقدیر مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیر توزیع برق این شهرستان اعلام کرده اند.
در این لوح تقدیر از تلاشهای بی شائبه و ارزشمند مهندس آراسته مدیر و سایر کارکنان تلاشگر مدیریت توزیع برق سراب در توسعه شبکه برق روستای هریس قدردانی شده است.

*قدارانی فرماندار هشترود از مدیر توزیع برق این شهرستان به جهت حضور موثر در نمایشگاه فناوری ربع رشیدی تبریز
آقای امینیان فرماندار شهرستان هشترود با ارسال لوح تقدیر به مهندس یونس فرهمند مدیر توزیع برق این شهرستان از خدمت همکاری های صمیمانه وی با فرمانداری قدردانی کرده است.
فرماندار هشترود در این لوح تقدیر همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشها و زحمات مهندس فرهمند و سایر همکاران خدومشان در جهت حضور موثر و مطلوب شهرستان هشترود در ششمین نمایشگاه بین المللی فناوری ربع رشیدی تبریز ( ۲۰۱۸   RINOT * ) اعلام داشته است.

*قدردانی اهالی روستای دایلار از مدیر توزیع برق شهرستان اهر
جمعی از اهالی ، اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای دایلار از توابع شهرستان اهر با اعطای لوح تقدیر مشترکی از مدیر توزیع برق این شهرستان قدردانی کرده اند.
در این لوح تقدیر از تامین مطلوب برق و پیشرفت عمرانی روستای دایلار ابراز رضایت شده و در این خصوص از مهندس تاروردی پور مدیر و سایر کارکنان خدوم مدیریت برق اهر تقدیر و تشکر بعمل آمده است.
لینک اصل خبر در سایت شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    منبع خبر

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی

    شركت توزیع نیروی برق استان آذریايجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات