۲ عنوان دوره آموزشی برای ماموران یگان حفاظت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

۲ عنوان دوره آموزشی برای ماموران یگان حفاظت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اشاره به حوادثی که محیط بانان در عرصه های طبیعی با آن مواجهند گفت: به استناد ماده ۱۷ دستورالعمل خدمتی یگان حفاظت، دوره های آموزشی دفاع شخصی و آشنایی با تجهیزات حفاظتی برای یگان حفاظت محیط زیست استان به منظور تامین امنیت فردی و کاهش بروز صدمات و مخاطرات ناشی از برخورد با متخلفان توسط مربیان مجرب و آشنا به فنون رزمی و دفاع شخصی برگزار شد. وی افزود: هدف از اجرای این دوره ها ارتقای آمادگی دفاعی ماموران حفاظت محیط زیست در مواجهه با مهاجمان، متخلفان و حوادث احتمالی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست و تسلط آنان به نحوه بکارگیری تجهیزات حفاظتی (دستبند، شوکر و افشانه ها) بوده است.

احمدی اظهار داشت: این دوره های آموزشی بر اساس اصول و شیوه های علمی و ورزشی به منظور ارتقای دانش و مهارتهای فنی و افزایش آمادگی جسمانی و بنیه‌ی رزمی نیروهای اجرایی یگان حفاظت، با هماهنگی و همکاری معاونت آموزش فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس پیشگیری استان برگزار شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست در پایان تصریح کرد: نظر به حضور محیط بانان در مناطق تحت مدیریت و مشکلات و حوادثی که روزانه با آن درگیرند، برگزاری این قبیل دوره ها ضروری است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات