به مناسبت گرامیداشت روز جهانی حیات وحش :
   
   برگزاری مسابقه انشاء در شهرستان جوانرود

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی حیات وحش : برگزاری مسابقه انشاء در شهرستان جوانرود

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، به مناسبت روز جهانی حیات وحش مسابقه انشاء در بین کودکان شهرستان جوانرود  برگزار شد.

عطاالله قادری رئیس اداره محیط زیست شهرستان جوانرود با اعلام این خبر گفت : محیط زیست بزرگترین دارایی بشر برای تامین نیازهای مادی ومعنوی و بستر توسعه می باشد و از این رو حفاظت از این دارایی بزرگ امری ضروری است.

وی افزود : اندیشه ها و رفتارهای سطحی بین انسانی، فشار عظیمی را بر محیط زیست وارد ساخته است. فشار های حاصل شده بر محیط زیست در حال تبدیل شدن به بزرگترین بحران های بشری هستند.کمبود آب، از بین رفتن منابع طبیعی، کاهش جنگل ها، آلودگی ها و... از جمله این بحران ها می باشند.

قادری گفت : با وجود کمبود های فراوانی که در اجرای برنامه های فرهنگی برای آموزش حفاظت از محیط زیست وجود دارد تصور می شود یکی از بهترین راه حل های فایق آمدن به این مشکلات نهادینه سازی فرهنگ محیط زیست است. به همین دلیل و به منظور گرامیداشت روز جهانی حیات وحش  یک دوره مسابقه انشاء با هدف آشنایی کودکان با مباحث زیست محیطی برگزار شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان جوانرود گفت : درپایان به نفرات برتر جوایزی از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهداء گردید ،همچنین برای نفرات برتر کارت محیط یار صادر شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات