آمادگی روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان برای برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس

درراستای نهادینه کردن فرهنگ محیط زیستی،روابط  عمومی حفاظت محیط زیست گیلان اقدام به برگزاری دوره های فشرده آموزشی برای دانش آموزان نمود.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست، در راستای تفاهم نامه بین اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش گیلان، روابط عمومی حفاظت محیط زیست با هدف ارتقاء سطح آگاهی و رسیدن به اهداف توسعه پایدار نسبت به برگزاری دوره آموزش آشنایی با مفاهیم کلی محیط زیست،تنوع زیستی و چگونگی حفظ آن اقدام نمود.

در اولین گام طبق هماهنگی و درخواست مدرسه دخترانه حضرت رقیه، کلاس آموزشی برای دانش آموزان مقطع تحصیلی پایه دوم ابتدایی برگزارشد و کارشناسان محیط زیست با حضور در این کلاس مطالب آموزشی مربوطه را  به دانش آموزان ارایه نمودند. در این کلاس آموزشی که در روز ۱۵ اسفند مصادف باروز درخت و درختکاری برگزار گردید دانش آموزان با فواید درخت و جنگل در زندگی انسان ،جانوران و پرندگان مهم گیلان و ا همیت حفظ آنها آشنا شده و ضمن نقاشی با موضوع درخت و درختکاری درکاشت یک نهال درخت ،در محوطه مدرسه مشارکت نمودند.

این گزارش می افزاید: مدارس علاقمند به برگزاریی این کلاس های فشرده آموزشی می تواننداز طریق شماره تلفن ۳۳۸۲۹۵۶۱-۰۱۳ با کارشناسان روابط عمومی حفاظت محیط زیست تماس حاصل نموده و هماهنگی های بعدی را بعمل آورند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات