ضرورت برگزاری «هفته تبریز» در کشورهای خارجی برای جذب سرمایه‌گذار

ضرورت برگزاری «هفته تبریز» در کشورهای خارجی برای جذب سرمایه‌گذار

به گزارش شهریار ، ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شهرداری تبریز از ورود و حضور سرمایه گذاران در شهر حمایت می کند، گفت: باید برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید به دنبال سرمایه گذار برویم، افزود: نباید انتطار داشته باشیم که سرمایه گذار به اتاق ما بیاید. برای جذب سرمایه گذار ما باید به سراغ سرمایه گذاران برویم.

وی با بیان اینکه برگزاری هفته تبریز در کشورهای خارجی برای همین منظور خوب است، گفت: به عنوان نمونه بسیاری از ایرانیان و تبریزی ها در هامبورگ آلمان حضور دارند و برگزاری هفته تبریز در هامبورگ می تواند باعث حضور فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران در تبریز شود.

شهردار تبریز همچنین در ادامه جلسه امروز شورای شهر تبریز در خصوص موضوع استفاده از آفت کش های نباتی و ارگانیک و همکاری با دانشگاه شهید مدنی تبریز در این خصوص گفت: موضوع استفاده از آفت کش های نباتی و ارگانیک، کشت نماتود ها به دلیل اینکه موضوع جدیدی است، نحوه اجرای آن باید در مرکز پژوهش های شهرداری و شورا تعیین شود .

شهین باهر گفت: بخشی از بودجه این پروژه باید در متمم بودجه سال ۹۷ و بخشی دیگر در بودجه سال ۹۸ قرار گیرد.

گفتنی است در جلسه امروز شورا، شهرداری تبریز مکلف شد ۳۰ درصد از اعتبارات ردیف های خدمات عمومی در حمل و نقل عمومی را برای اجرای قانون جامع حقوق معلولین و شهر دوستدار کودک و مناسب سازی عبور و مرور معلولین هزینه کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات