توسل به شهدا و تبعیت ازمقام معظم رهبری رمز موفقیت در برابر دشمنان

توسل به شهدا و تبعیت ازمقام معظم رهبری رمز موفقیت در برابر دشمنان

شهردار ارومیه در یادواره شهدای حوزه ۲۵  شهید حضرت پور گفت: اینکه رسانه های تفکرات مختلف در پوشش ‌یادواره های شهدا سنگ تمام می گذارند به معنی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در چهارمین یادواره شهدای حوزه ۲۵ شهید حضرت پور اظهار کرد: تا زمانی که به شهدا توسل کرده و از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم، دشمن هیچکاری نمی تواند انجام داده و تمامی دسیسه های استکبار نقش بر آب می شود.

وی افزود: رسانه ها امروز به خوبی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و مراسمات و یادواره های مربوط به آنها را پوشش داده و منعکس می کنند.

شهردار ارومیه گفت: شهدا مربوط به جناح خاصی نیستند و قدردانی از آنها وطیفه همگانی است و اینکه رسانه های تفکرات مختلف در پوشش ‌یادواره های شهدا سنگ تمام می گذارند به معنی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حضرت پور ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته برقراری امنیت در کشور بدون جانفشانی های شهدا امکانپذیر نبود و آنها در این راه ایثارگریهای فراوانی کردند.

وی تصریح کرد: تقدیر و تشکر از خانواده های شهدا وظیفه همه مسئولان است.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: خداوند توفیق به همه مان بدهد تا از مسیر راه شهدا که تبعیت محض از رهبری و خدمتگذاری بی منت است، دور نشویم تا به رستگاری برسیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات