رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  ۳۱ نقطه برای ساماندهی مشاغل مزاحم شناسایی و در اختیار...

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ۳۱ نقطه برای ساماندهی مشاغل مزاحم شناسایی و در اختیار...

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت :

۳۱ نقطه برای ساماندهی مشاغل مزاحم شناسایی و در اختیار آنها قرار گرفته است .

حسین پناهی گفت: در جهت ساماندهی و جمع آوری مشاغل مزاحم و سد معبر و نیز ایجاد رضایتمندی برای شهروندان و منظر شهری ۳۱ نقطه شناسایی و در اختیار آنها قرار گرفته است و علاوه بر آن و طرحهای گذشته ۵۰ نقطه نیز به عنوان طرح نوروزی مد نظر واقع شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین پناهی که در پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورا سخن می گفت ضمن عرض تبریک ولادت امام محمد باقر پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت با اشاره به تشییع  امروز صبح پیکر مطهر شهیدگمنام در شهرارومیه اذعان داشت: اقتدار ، آرامش ، عزت و قدرت ملی را مدیون خون پاک شهدا هستیم و شهیدان زنده هستند و بر کارها و عملکرد ما ناظر بوده و هستند اما ما غافل از آن هستیم .

وی با تسلیت شهادت امام هادی النقی (ع) دهمین اختر تابناک امامت و ولایت گفت: ماه رجب ، ماه رحمت و برکت است و یک روز روزه داری در این ماه برابر است با هزار روز عبادت و لذا باید از برکات این ماه مبارک استفاده کنیم .

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته درختکاری گفت: مقام معظم رهبری اخیرا در سخنانشان فرمودند: کاشت درخت برای همه یک تکلیف است وبر مسئولان نیز تاکید نمودند که بر درخت و درختکاری اهمیت و توجهات ویژه داشته باشند و امید است بر شعار "هر ایرانی ، یک درخت" در این شهر نیز هر شهروند یک درخت را عملیاتی کنیم و همچنین در حفظ و نگهداری این منبع اکسیژن و سالم سازی هوا کمک کنیم و جامه عمل بپوشانیم .

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: امروز گاها شاهد بی مهری و کم توجهی به مقوله درخت و درختکاری می شود و لذا بر همه ما یک وظیفه همگانی است که در صورت مشاهد آن برخورد قانونی شود .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با نگاه لیبرالی ، فاصله طبقاتی روز به روز بیشتر می شود و موجب ظعف و شکست سنگین انسانهای محرومو مستمند می شود و ابن یعنی بی عدالتی و لذا باید تلاش شود این نگاهها تغییر یابد و تفکر جهادی جایگزین گردد .

حسین پناهی گفت: اگر امروز هر کس بر حق خود قانع شود حتی یک محروم هم در جامعه نخواهیم داشت و لذا نگاهها باید نگاه جهادی باشد و با الگوی تفکر جهادی می توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد ، کما اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس این تفکر به ثمر نشسته است .

وی در ادامه سخنانش افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم یکی از اساسی ترین موضوعات مدیریت شهری است و با توجه به اینکه این موضوع وظیفه ما است شاهد موانع متعدد برای پیشبرد اهداف هستیم .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: گام های مهم ساماندهی مشاغل مزاحم و سد معبر ، رفع مزاحمت اولین گام و هدایت ، ساماندهی ، نظارت و حفظ مطلوب مورد نظر از گامهای بعدی است تا بتوانیم رضایت شهروندان و دست فروشان را به دست بیاوریم .

وی در ادامه سخنانش با اشاره به ساماندهی بازارچه ها و میادین میوه و تره بار محلی و فصلی گفت: اگر امروز بر رفع مسائل و مشکلات رسیدگی نکنیم دچار بلاتکلیفی مشاغل و سد معبر خواهیم شد و لذا باید توجهات ویژه ای بر آن شود و این امر امکان پذیر نخواهد بود مگر با مدیریت صحیح .

پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون خدمات شهری به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ،محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری ، سحابی معاون خدمات شهری شورا ، خدامرادی معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا و نیرنیا رئیس اداره املاک شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۷/۱۲/۱۸ با دستور جلسه رسیدگی و بررسی بازارچه و میادین میوه و تره بار محلی و فصلی برگزار شد .

گفتنی است که مصوبات  پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات