بازار فروش محصولات محلی و صنایع دستی( چهارشنیه بازار جدید) ۲۲ اسفند ماه افتتاح می گردد

بازار فروش محصولات محلی و صنایع دستی( چهارشنیه بازار جدید) ۲۲ اسفند ماه افتتاح می گردد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند با اعلام این خبر گفت: بازار فروش محصولات محلی و صنایع دستی( چهارشنیه بازار جدید) ۲۲ اسفند ماه در محل بلوار مسافر به طور رسمی  افتتاح می گردد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ حسن خسروی اظهار داشت: این بازار با ۲۶۲ غرفه در وسعت هفت هکتار روز چهارشنبه در محل میدان میوه و تره بار قدیم شهر بیرجند به بهره برداری می رسد .

وی افزود: سه هکتار از این بازار به پارکینگ اختصاص دارد که بیش از یکهزار خودرو در آن جا می گیرد .
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه هزینه و بخش هایی از جمله فروش تولیدات محلی، صنایع دستی، خشکبار، حبوبات، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی و میوه و تره بار برای رفاه شهروندان در نظر گرفته شده است .

وی بیان کرد: این روز بازار یک روز در هفته فعال خواهد بود که در حال حاضر روز چهارشنبه مد نظر است .

خسروی گفت: محل قدیم چهارشنبه بازار نیز به علت برخی مشکلات تعطیل می شود اما سال آینده بنا به تصمیمی که گرفته خواهد شد، احتمالا برای یک روز دیگر بازار برقرار باشد تا شهروندان در ۲ نقطه مختلف شهر از خدمات این روز بازارها بهره مند شوند .

وی تصریح کرد: روز بازار جدید با تمامی تاسیسات زیربنایی و روبنایی ساخته شده و از ساعت ۶ تا ۲۲ به روی مردم باز خواهد بود .

لازم به ذکر است طرح پیشنهادی احداث چهارشنبه بازار جدید شهریورماه امسال در نشست رسمی شورای اسلامی شهر بیرجند مطرح شد و تمامی اعضا بدون نظر مخالف با آن موافقت کردند .
گفتنی است این پروژه پس از تصویب پنجم مهرماه کلنگ زنی شد که هدف اصلی انتقال چهارشنبه بازار رفع مسائل ترافیکی شهر بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات