*پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر به مناسبت کسب مقام تیم رباتیک شهرستان در مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی*

*پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر به مناسبت کسب مقام تیم رباتیک شهرستان در مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی*

گروه رباتیک شهرستان شوشتر در بیست و سومین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی، نادکاپ دانشگاه صنعتی شریف در تهران خوش درخشیدند که نشان از توانمندی بالای گروه‌های رباتیک این شهرستان است و مایه فخر و مباهات اینجانبان و بدون شک همه مردم شریف شهرستان شوشتر شده است.

*به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر* به مناسبت موفقیت تیم رباتیک شهر شوشتر در مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی در تهران شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر پیام تبریک صادر کردند .

بسم اله الرحمن الرحیم

یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوا العلم درجات

که ایزد مقامی ببخشد بلند بر آنانکه در بحر دانش روند

در دین مبین اسلام و تعالیم آسمانی روح بخش وجهان شمول آن ، آموزش و یادگیری به عنوان رکنی رکین از جایگاهی ممتاز و منزلتی ویژه و بی بدیل برخوردار است .

برداشتن گام های اساسی در زمینه ی توسعه ی علمی و عملی کشور از جمله افزایش کیفیت آموزش در مدارس و آموزشگاههای کشور است .دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به نوجوانان عزیزی دوخته شده است که با شوق و علاقه مندی گام در تحصیل دانش نهاده اند .دست یافتن به آرزوهای بزرگ ملی نیاز روز فکر بکر ، وسعت نظر و طراحی نوین و کاربردی است که مستلزم تلاش خستگی ناپذیر شما نوجوانان عزیز و با استعداد کشور و بویژه شهرستان شوشتر است.

خبر مسرت بخش موفقیت دانش آموزان شوشتری نوید بخش حیاتی نوین و یاد آور شور و شوق و جوشش و کوشش بی وقفه و مداوم شماست.

گروه رباتیک شهرستان شوشتر در مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی در تهران خوش درخشیدند که نشان از توانمندی بالای گروه‌های رباتیک این شهرستان است و مایه فخر و مباهات اینجانبان و بدون شک همه مردم شریف شهرستان شوشتر شده است.

اینجانبان از طرف خود و همه همشهریان محترم و جامعه علمی شهرستان این موفقیت را به این عزیزان ، سرپرست تیم جناب آقای عبدالغفار مطوف و مربیان آقایان محسن گنج حامد نعیم زاده ،مصطفی نقدی پور،مهدی حسین پور ، سرکار خانم لیلا جمشیدی و خانواده های بزرگوارشان تبریک گفته و امیدورایم در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) شاهد موفقیت روز افزون جوانان شهرستان در همه میادین علمی و پژوهشی ،ورزشی،هنری،فرهنگی و … باشیم .

https://sapp.ir/shoushtar.city

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات