نوروز امسال نصب چادر در بوستان های سطح شهر ممنوع است

نوروز امسال نصب چادر در بوستان های سطح شهر ممنوع است


معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به افزایش دوبرابری ظرفیت مراکز اسکان گفت: نوروز امسال نصب چادر در بوستان های شیراز ممنوع است و بوستان های سطح شهر با گل کاری و زیباسازی های انجام شده در خدمت تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان و مسافران خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا محمدحسن پور در صحن علنی شورای شهر اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود این کلانشهر بیش از سال‌های گذشته مقصد گردشگران و مسافران نوروزی باشد و در این راستا مکان‌های اسکان مسافران تا دو برابر افزایش یافته است.
وی افزود: در ایام نوروز ۹۸ علاوه بر کمپ های زیباشهر، باغ جنت، فدک، نمایشگاه بین‌المللی و کمپ باهنر، یک هزار تخت دانشجویی نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی از نیمه دوم آذرماه فعالیت خود را با هدف زیباسازی و ارائه خدمات مطلوب و مناسب در کلانشهر شیراز آغاز کرده است، گفت: به منظور یکپارچه سازی خدمات انجام شده، شهرداران مناطق مختلف و سازمان‌های مرتبط زیرمجموعه خدمات شهری در کنار ما قرار گرفته‌اند.
محمدحسن پور پاکسازی رودخانه خشک، هرس سرشاخه‌ها، جمع‌آوری ضایعات، شست و شوی ایستگاه‌های اتوبوس و ... را از جمله اقدامات سازمان مدیریت پسماند به منظور استقبال از بهار عنوان کرد: پاکسازی شهر شیراز به صورت محله محله انجام می شود و طبق برنامه‌ریزی‌ها کلانشهر شیراز در نوروز ۹۸ پاکیزه‌تر از همیشه خواهد بود .
وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در ایام نوروز، گفت: در راستای افزایش ایمنی شهزوندان و مسافران خودروهای آتش نشان و آتش نشانان سیار در مناطق مرکزی و تاریخی شهر شیراز و کمپ‌های اسکان مسافران استقرار می یابند.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز از نصب ۷۱ المان سبز در سطح شهر خبر داد و افزود: امسال توجه ویژه ای به زیباسازی، پاکسازی و گلکاری ورودی های شیراز از جمله بلوار مدرس و دکتر حسابی شده است.
محمدحسن پور اضافه کرد: ۲۲ هزار و ۱۹۶ پارکینگ در سطح این کلانشهر در قالب پارکینگ‌های عمومی و خصوصی تعریف شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های انجام شده برخی از مدارس و اماکن دولتی نیز برای استفاده پارکینگ پیش‌بینی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات