مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند :سال۹۸ سالی پرکار برای مدیریت شهری و شهرداری  زرند خواهد بود

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند :سال۹۸ سالی پرکار برای مدیریت شهری و شهرداری زرند خواهد بود

مهندس مهدلو شهردار زرند در نشست شورای معاونین و مدیران بخشهای مختلف شهرداری ضمن تقدیر از همکاران شهرداری، موفقیتهای حاصل در این سال را ماحصل تلاش نیرها و مدیران شهرداری دانست و گفت:با فعالتیهای انجام شده در سطح شهر امروز شهرداری زرند در بین شهروندان سربلند شده است و رضایتمندی اکثریت آنها را جلب نموده است .

محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه انتظارات مردم از شهرداری افزایش یافته است گفت: باید برای سال ۹۸ برنامه ها و ایده های جدیدی را در سطح شهر پیاده سازی نمائیم و حرکت رو به جلوی خودمان را ادامه دهیم .

شهردار زرند در ادامه از سلامت دستگاه شهرداری گفت و اظهار داشت:حیثیت مجموعه شهرداری در مرحله اول و روند انضباط مالی در شهرداری باید همچنان حفظ شود تا بتوانیم بهترین خدمات و بیشترین پروژه ها را برای شهرداری به انجام برسانیم.

منتخب شورای شهر زرند افزود:امسال باید با ایده های جدید به سمت پروژه های کم نظیر و تاثیر گذار که مورد انتظار مردم بوده حرکت کنیم تا شهروندان اقدامات توسعه ای را لمس کنند و با شهرداری آشتی دوباره نمایند .

وی در پایان اظهار داشت: ما به عنوان متصدی امور مردم در دوران مسئولیت خود اگر گامی در جهت  خدمت، رفاه، آسایش، زیبایی شهر و ... برنداریم در پیشگاه خداوند مسئولیم .

شایان ذکر است در ادامه این نشست مدیران و معاونین شهرداری به ارائه گزارشی از فعالیتهای خود پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات