انجام سه مرحله برف تکانی از درختان سطح شهر از شب گذشته تاکنون

انجام سه مرحله برف تکانی از درختان سطح شهر از شب گذشته تاکنون

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک از آماده باش کامل اکیپ های عملیاتی این سازمان و انجام سه مرحله برف تکانی از درختان سطح شهر در شب گذشته خبر داد.
محمدرضا کشاورزیان با اشاره به تداوم بارش برف در اراک گفت: به دلیل سنگین شدن درختان و احتمال شکسته شدن شاخه ها اکیپ های عملیاتی سازمان از حدود ساعت ۲۳ شب گذشته تاکنون سه مرحله عملیات برف تکانی انجام داده اند.
وی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ نفر از تیم عملیاتی سازمان، شب گذشته در آماده باش کامل بوده اند، ادامه داد: از شروع بارش تمامی پرسنل و اکیپ های سازمان آماده باش و در حال انجام عملیات در مناطق مختلف اراک هستند.
کشاورزیان ضمن درخواست از همراهی شهروندان برای حفاظت از درختان عنوان کرد: با توجه به تداوم بارش نعمت الهی نیاز است شهروندان نیز سازمان را همراهی و در صورت مشاهده مواردی که به دلیل حجم برف احتمال شکسته شدن شاخه وجود دارد با شماره تماس ۳۳۱۳۲۰۲۰ تماس حاصل فرمایند، همچنین شهروندان می توانند با رعایت اصول لازم که به درخت آسیب وارد نشود در صورت لزوم برف تکانی از درختان را انجام دهند.
باتوجه به بارش شدید برف، از همشهریهای عزیز خواهشمندیم به منظور جلوگیری از شکسته شدن شاخه های درختان، هر کس در حد توان خود به تکان دادن درختان به منظور ریزش برف از روی شاخه ها اقدام نماید/ شهروندان اراکی به کمپین "من نمی گذارم درخت کنار خانه مان بشکند" بپیوندید.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات