بازدید مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از سامانه ۱۵۲۳ آبفار خراسان رضوی

بازدید مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از سامانه ۱۵۲۳ آبفار خراسان رضوی

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از سامانه ۱۵۲۳ شرکت آبفار خراسان رضوی بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی از طریق این سامانه به مشترکین روستایی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بهمراه مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و رئیس اداره روابط عمومی آبفار خراسان رضوی ضمن حضور در مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۲۳ این شرکت از فعالیتها، نحوه پاسخگویی و چگونگی پیگیری مشکلات مطرح شده توسط تماس گیرندگان بازدید کرد.

محمد خلیلی پیر ضمن خدا قوت به همکاران شاغل در این سامانه گفت: بخش ارتباط با مردم همیشه دارای اهمیت ویژه ای بوده و شخص وزیر نیرو بر این مهم تاکید فراوان دارند که مردم از طریق این سامانه ها راحت به جواب سوالات و خواسته های خود برسند.

در این بازدید رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گزارش مبسوطی از خدمات سامانه تلفنی ۱۵۲۳ و فعالیتهای صورت گرفته از زمان راه اندازی این سامانه ارائه نمود.

سید رضا موسوی گفت: در طول سال ۱۱ هزار و ۷۰۰ تماس از سوی مشترکین ثبت گردیده که با همکاری ۳۶ اکیپ در سطح شهرستان ها در جهت رفع اتفاقات، اقدامات لازم صورت گرفته است.

سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۲۳ شرکت آبفار خراسان رضوی جهت رفاه حال روستاییان عزیز بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات مربوط به حوادث، امور قبوض و مشترکین، شکایات، انتقادات و پیشنهادات می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات