مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان اراک سخنران جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اراک

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان اراک سخنران جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اراک


۸۰۰x۶۰۰

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اراک که در محل فرمانداری برگزار شد سعید سرآبادانی مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان اراک به عنوان سخنران اصلی این جلسه به تشریح وضعیت کمی و کیفی آب در شهرستان اراک پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مدیر امور آبفا اراک ضمن اشاره به وضعیت کمی وکیفی آب در این شهرستان اظهار داشت : برای اینکه بتوانیم همواره در حال و آینده به آب با کیفیت مطلوب دسترسی داشته باشیم لازم است تک تک افراد به مدیریت مصرف آب توجه ویژه داشته باشند و راهکارهای مصرف بهینه آب را فرا گیرند.

سرآبادانی با برشمردن چند روش کیلدی در استفاده درست از آب برای مخاطبان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همواره با برگزاری برنامه های فرهنگی همچون آموزش مدیریت مصرف آب برای خانواده ها و بانوان ازطریق نشست های آموزشی ، حضور در محله ها و مجتمع های مسکونی و برپایی میز خدمت در مساجد و مصلی ها و همچنین حضور در مدارس و آموزش دانش آموزان نسبت به گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در بین اقشار گوناگون جامعه اقدام می نماید که خوشبختانه نتایج خوبی در بر داشته است.

وی به کاهش سرانه مصرف آب در استان از ۲۴۰لیتر در شبانه روز برای هر نفر به حدود ۲۱۵ لیتر اشاره نمود و افزود: بی شک با همکاری و تعامل تمامی دستگاهها ، ادارات و سازمان ها با شرکت آب و فاضلاب نتایج مناسب تری در این زمینه به دست خواهیم آورد.

نویسنده:زهرا طراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات