حمایت قاطع استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح به استقبال بهار با محوریت محیط زیست استان

حمایت قاطع استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح به استقبال بهار با محوریت محیط زیست استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، در جلسه ستاد خدمات سفر استان، استاندار با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال جدید و ورود مسافران نوروزی به استان، اظهار کرد: لازم است همانند سال گذشته طرح به استقبال بهار با همکاری تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها و اقشار مردمی در استان اجرا شود. وی افزود: یک روز برای پاکسازی محیط زیست استان در نظر گرفته خواهد شد و در این روز تمامی مدیران، مسئولان ادارات، دانشجویان، دانش‌‍‌آموزان و حتی روحانیت نیز حضور می‌یابند . وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌ها نیز موظفند ورودی‌های شهر خود را پاکسازی و به استقبال نوروز روند تا از این طریق فرهنگ‌سازی صورت گیرد مشارکت عمومی افزایش یابد. استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان، شهرداری‌ها و در مسیر نظافت عمومی و زیباسازی ورودی شهر می‌بایست حرکت کنند.

در آستانه سال نو طرح «به استقبال بهار» با هدف پاکسازی و حفاظت از محیط زیست و طبیعت، در نقاط روستایی و شهری سراسر استان چهارمحال و بختیاری برای دومین سال پیاپی اجرا می‌شود .

در این برنامه فرهنگی و مشارکتی، مناطق و محیط های حاشیه ای و ورودی شهرها و روستاها، اماکن تفریحی و گردشگری، جاذبه های طبیعی، و برخی عرصه های مرتعی و جنگلی، به طور گسترده و با حضور دانش آموزان، مردم، دوستداران محیط زیست و مسئولان استانی و محلی، از زباله، ضایعات مختلف و مواد پلاستیکی و تجزیه ناپذیر پاکسازی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات