استقبال از بهار طبیعت در شهرستان رودبار با اجرای مراسم پاکسازی عمومی زباله

استقبال از بهار طبیعت در شهرستان رودبار با اجرای مراسم پاکسازی عمومی زباله

مسوولین شهرستان رودبار امروز با حضور علاقه مندان به طبیعت به اجرای مراسم پاکسازی زباله در منطقه توریست پذیر رودآباد پرداخته و سطح وسیعی از این منطقه را از زشتی و بدمنظری ریخت و پاش زباله پاکسازی نمودند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان رامین حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح " دوباره بی زباله " امروز یک مراسم پاکسازی زباله با حضور فرماندار محترم، معاون محترم امور هماهنگی و عمرانی فرماندار، بخشدار  مرکزی و ریاست و پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در مسیر حریم آزادراه قزوین-رشت در منطقه رودآباد رودبار برگزار شد.

حسین زاده هدف از اجرای این برنامه را که با تلاش مشترک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداری شهرستان رودبار و اداره حفاظت محیط زیست رودبار صورت گرفت، یاد آوری فرهنگ حفظ محیط زیست و برخورداری از محیط پاک و عاری از زباله عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد بافراگیر شدن این برنامه ها و رشد فرهنگ حفاظت از محیط زیست، شاهد محیط زیستی پاک و سالم و عاری از هرگونه زباله باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداران و دهیاران در زمینه مدیریت زباله و پسماند تاکید کرد استان گیلان یک استان توریست پذیر بوده و شهرستان رودبار به عنوان دروازه ورودی استان از اهمیت ویژه ای در این زمینه برخوردار می باشد. او همچین از گردشگران و مسافرانی که به گیلان سفر می کنند تقاضا کرد با رعایت احترام به طبیعت و محیط زیست، ضمن خودداری از ریخت و پاش زباله در حرایم راهها و جاده ها، رودخانه ها و جنگلها، در حفظ و حراست محیط زیست کوشا باشند.
حسین زاده در پایان از تمامی گروههای مردم نهاد و سمن های فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، جهت حضور خودجوش و فعال در برنامه های فرهنگی مشابه دعوت به عمل آورد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات