برگزاری برنامه نوروزگاه در تنها تالاب طبیعی زنده استان همدان

برگزاری برنامه نوروزگاه در تنها تالاب طبیعی زنده استان همدان

محسن عزیزی در گفت و گو با ایسنا،منطقه همدان ،اظهار کرد: با همکاری میراث فرهنگی و دهیاران منطقه بخش پیرسلمان علاوه بر برنامه نوروزگاه بازیهای بومی محلی نیز در تنها تالاب طبیعی زنده استان همدان ،تالاب پیرسلمان با حضور اهالی و گردشگران و مسافران برگزار خواهد شد.وی با اشاره به وجود ۲ منطقه گردشگری تالاب و امامزاده پیرسلمان و نیز روستای هدف گردشگری حبشی در بخش پیرسلمان افزود:با همکاری محیط زیست و سازمان های مردم نهاد به زودی قبل از فرارسیدن عیدنوروز و با آغاز طبیعت نو و حضور گردشگران و مسافران در منطقه ،تالاب گرشگری پیرسلمان اسدآباد پاکسازی می شود.
عزیزی در ادامه خاطر نشان کرد:سراب کوانج یکی از جمله طبیعت های بکر بخش پیرسلمان بوده که برای معرفی شدن این سراب به عنوان منطقه گردشگری بخش پیگیر هستیم .
وی با بیان اینکه هرساله روستای هدف گردشگری حبشی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مسافران نوروزی به شمار می رود تصریح کرد: برای استقبال از گردشگران نوروزی به این روستای گردشگری ضمن برنامه های متنوع ،از دهیار درخواست شده تا نسبت به پاکیزگی و نظافت روستا و نصب بنر خوش آمد گویی به مسافران و نصب تابلو گردشگری در ابتدای روستا اقدام کند.
وی اضافه کرد: همه دهیاران بخش پیرسلمان ملزم شده اند تا نسبت به پاکیزگی و نظافت روستاهای خود ،و لایرروبی جداول در روستا اقدامات لازم را انجام دهند.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات