از پیمانکاران سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تجلیل شد

از پیمانکاران سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تجلیل شد

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از پیمانکاران همکار این سازمان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ارومیه، در نشستی  که در محل سالن جلسات به منظور تجلیل از زحمات پیمانکاران برگزار شد ، مهندس نوری رئیس سازمان، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام علی النقی (ع) وخیر مقدم به پیمانکاران، اظهار کرد:از آنجایی که توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه همدلی و همکاری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی محقق می شود ، این پیمانکاران هستند که فضا را در جهت پیشرفت و آبادانی  شهر فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران بازو های بسیار قوی این سازمان می باشند ، برلزوم استفاده از پیمانکاران بومی در پروژه های عمرانی سطح شهر و کاهش بروکراسی اداری تاکید کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های اعضاء شورای اسلامی شهر  و شهردار ارومیه و همکاری های معاون فنی و عمرانی افزود:  مشارکت های عمومی و خصوصی پیمانکاران در اجرای پروژه های عمرانی بسیار مهم  بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد :  پیمانکاران می توانند در بهبود کیفیت خدمات و افزایش کمیت کارها با رعایت اصول صرفه جویی در هزینه ها، رعایت دستورالعمل نظام فنی و اجرایی کشور، سرعت در انجام کارها ، به اتمام رساندن پروژه ها طبق برنامه زمانی از پیش تعیین شده ، اجرای مدیریت راهبردی پروژه های عمرانی با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده، این سازمان را یاری کنند.

شایان ذکر است در پایان از تلاش‌های مخلصانه پیمانکاران این سازمان در جهت دستیابی به اهداف شهرداری و سازمان با اهداء لوح تقدیر از زحمات آنان تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات