برگزاری هشتمین جلسه کارگروه فنی حوزه حمل و نقل و ترافیک در بخش اتوبوسرانی

برگزاری هشتمین جلسه کارگروه فنی حوزه حمل و نقل و ترافیک در بخش اتوبوسرانی

هشتمین جلسه کارگروه فنی حوزه حمل و نقل و ترافیک در بخش اتوبوسرانی به منظور بررسی موضوع بهره برداری از ایستگاه های ریل باس و اجرای شکست خطوط برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، روز گذشته جلسه کمیته فنی اتوبوسرانی، با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ترافیک در خصوص بررسی وضعیت حمل و نقل همگانی و بررسی بهره برداری از ایستگاه های ریل باس و اجرای شکست خطوط در سالن جلسات اتوبوسرانی برگزار شد.

محمود لویمی بیان کرد: باید هرچه سریعتر تمامی ایستگاه های ریل باس به ویژه دو ایستگاه ریل باس دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرند تا به صورت رسمی ریل باس درون شهری اهواز جهت جابجایی مسافر افتتاح شده و فعالیتش را شروع کند.

لویمی ادامه داد: اجرای شکست خطوط هم باید سریعا انجام شده و موضوع تعیین نرخ بلیت در اجرای شکست خطوط به صورت کامل مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین اقدامات لازم جهت اجرای خطوط آنتنی که در دستور کار قرار گرفته است همزمان با شروع کار ریل باس انجام شود.

وی افزود: اصلاحات هندسی، سرپناه ها، مسیر اتصال عابرین پیاده به ایستگاه های ریل باس، پیاده راه، مسیر دوچرخه، تابلوهای راهنمای مسیر و نیز مسیر حرکت اتوبوسهایی که مقرر است جابجایی خطوط منتهی به ریل باس را پوشش دهند سریعا طراحی و اجرا شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در پایان با اشاره به اهمیت بهسازی ترمینالهای آزادگان و فهمیده، تاکید کرد: هر چه سریعتر جزئیات و طرح معماری این دو پایانه تهیه و توسط اعضای کارگروه فنی بررسی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات