استفاده از توان بسیج برای آبادانی شهر

شهرداری و بسیج با همکاری هم میتوانند فعالیت‌های عمرانی خوبی انجام دهند

استفاده از توان بسیج برای آبادانی شهر

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه کرمان و با حضور شهردار کرمان روح الله مطهری به سمت فرمانده پایگاه طریق القدس سازمان حمل و نقل بار و مسافر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در این مراسم با بیان اینکه محمود ایرانمنش فرمانده قبلی پایگاه طریق القدس سازمان حمل و نقل بار و مسافر   توانست خدمات خوبی را ارائه دهد، گفت: وی منشا خدمات خوبی در پایگاه بسیج  بود و  امیدواریم شاهد تلاش و موفقیت روح الله مطهری فرمانده جدید این پایگاه باشیم.

سید مهران عالم زاده در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ظرفیت و توان نیروی بسیج در عمران و آبادانی شهر و روستاها گفت:شاهد تلاش نیروهای بسیج سازندگی در جهت آبادانی روستاها هستیم که می توان از توان آنها برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی از جمله زیرسازی و جدول گذاری در سطح شهر به خصوص حاشیه شهر کرمان استفاده کرد.

وی پیشنهاد داد: شهرداری می‌تواند با بسیج در خصوص اجرای اقدامات عمرانی در شهر کرمان در قالب انعقاد تفاهم‌نامه،  فعالیت های خوبی را در شهر انجام دهد.

محمود ایرانمنش فرمانده قبلی پایگاه طریق القدس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز با بیان اینکه قریب ۱۰سال فرماندهی این پایگاه را برعهده داشتم، افزود: در این مدت تلاش کردم تا بتوانم اقدامات خوبی را انجام دهم.

محمود ایرانمنش ضمن آرزوی موفقیت برای روح الله مطهری فرمانده جدید ،گفت: وی فردی جوان، توانمند و پر انرژی است و ایده ها و برنامه های خوبی در نظر دارد و  امیدوارم بتواند اقدامات خوبی را در این مسیر انجام دهد.

در ادامه سرهنگ جلالی رییس سازمان ادارات سپاه کرمان ضمن تشکر از همکاری خوب شهردار کرمان، از زحمات محمود ایرانمنش فرمانده قبلی پایگاه طریق القدس سازمان حمل و نقل بار و مسافر تشکر و قدردانی کرد.

جلالی با اشاره به اینکه راه اندازی بسیج کارمندان و میز خدمت جهادی از مهم‌ترین ماموریت های این مجموعه است، افزود: هم اکنون بسیاری از ادارات و سازمان ها بسیاری از خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی ارائه می دهند تا حضور فیزیکی مردم را به ادارات کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نهادهایی که متقاضیان مردمی آن زیاد است، شهرداری ها هستند، افزود: در این راستا نیز اقداماتی از سوی شهرداری کرمان انجام شده است .

وی گفت: بر  همین اساس میز خدمت جهادی با هدف رصد کردن فعالیت ادارات در جهت ارتقای سطح خدمات دهی و رضایت‌مندی شهروندان راه اندازی شده است.

در پایان این مراسم با اهدای حکمی روح الله مطهری به سمت فرمانده پایگاه طریق القدس سازمان حمل و نقل بار و مسافر معرفی و با اهدای لوحی از زحمات محمود ایرانمنش فرمانده قبلی این پایگاه تقدیر به عمل آمد.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات