با صرف اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال خرید دو دستگاه جاروب خیابانی به انجام رسید.

با صرف اعتباری بالغ بر ۴میلیارد ریال خرید دو دستگاه جاروب خیابانی به انجام رسید.

شهرداری زرند در ارتباط با مکانیزه کردن فعالیت های خدماتی خود علاوه بر دگرگون کردن چهره شهر سعی دارد با جایگزین کردن خودروهای مکانیزه باعث افزایش بهره وری و صرفه اقتصادی شود که در این خصوص شهرداری زرند با خرید یک دستگاه خودروی جاروب خیابانی و تجهیز یک خودروی دیگر گامهای خوبی را در این زمینه برداشته است .

مهندس مهدلو شهردار زرند با اشاره به تلاش روزافزون شهرداری در راستای تامین پاکیزگی و زیبایی بیش از پیش شهر به استفاده از امکانات مدرن روز اشاره کرد و افزود: : این جاروب خیابانی برای شستشوی معابر و جمع آوری زباله از خیابان ها استفاده می شود و همچنین قادر به پاکسازی جداول می باشد.

وی با اعلام اینکه برای خرید و تجهیز این دو خودرو بیش از ۴۰۰میلیون تومان هزینه شده است گفت:خودروهای مذکور می توانند در ساعت بین ۴ تا ۵هزار متر مربع از فضاهای شهر را پاکسازی نمایند که این مقدار معادل فعالیت بیش از ۴۰کارگر می باشد.

مهندس محمد رضا مهدلو از ویژگی های خوب این خودروها را قدرت مکش بالای دستگاههای مکنده و آب بندی مخزن آنها اعلام کرد و افزود: این خودروها همچنین به دستگاه پمپ آب که نازلی که درآن تعبیه شده مجهز شده می باشند و می تواند برای شستشوی معابر و جداول خیابانها از آنها استفاده نمائیم .

منتخب شورای شهر زرند افزایش سرعت عملیات ،افزایش ضریب ایمنی و بهداشت،افزایش زیبایی مناظر عمومی،کاهش نیروی انسانی حداقل به میزان ۵۰% نسبت به شیوه سنتی ،صرفه جویی در زمان را از مهمترین دلایل اجرای این طرح دانست و گفت:این امر علاوه بر صرفه جویی در هزینه و بازگشت سرمایه منجر به افزایش رضایت شهروندان نیز کمک خواهد کرد.

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات