برگزاری جشن ایمنی ویژه دانش آموزان به مناسبت شب چهارشنبه آخر سال

برگزاری جشن ایمنی ویژه دانش آموزان به مناسبت شب چهارشنبه آخر سال

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، با نزدیک شدن شب چهارشنبه آخر سال، جشن ایمنی ویژه دانش آموزان به مدت سه روز در فرهنگ سرای شهر در حال برگزاری می باشد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با اعلام این خبر گفت: سازمان آتش نشانی در سال جاری در خصوص پیشگیری از خطرات و حوادث شب چهارشنبه آخرسال همانند سال گذشته برنامه های آموزشی و پیشگیرانه ای را در دستور کار خود قرار داده که از جمله می توان به برگزاری این جشن اشاره کرد.
آقازیارتی در ادامه افزود: با حمایت شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک و با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک این جشن برای دانش آموزان مقاطع مختلف درسی در فرهنگ سرای شهر صبح امروز آغاز که در قالب اجرای برنامه های شاد و متنوع و با زبان طنز، توصیه های ایمنی و مخاطرات ناشی از مواد محترقه و منفجره توسط کارشناسان این سازمان به این عزیزان ارایه می شود.
وی تصریح کرد: این برنامه به مدت سه روز و در قالب دو سانس در حال برگزاری می باشد که در فواصل آن، سوالات ایمنی بین دانش آموزان مطرح و به افرادی که پاسخ درست بدهند به قید قرعه در هر سانس سه عدد کپسول خاموش کننده یک کیلویی از طرف این سازمان اهدا می شود.
آقازیارتی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با فرهنگ سازی و همکاری همشهریان گرامی، شب بدون حادثه ای را پشت سرگذاشته تا سال جدید را با نشاط و شادمانی و سلامتی آغاز نماییم.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات