نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با مدیرعامل سمن...

نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با مدیرعامل سمن...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،مهندس رضاپور مدیرعامل این شرکت با منیره امینی مدیرعامل سمن همراهان سبز اندیشان استان زنجان دیدار و از خدمات وی در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه هدف استان جهت مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی و صنعت قدردانی نمود.

در این نشست،مهندس رضاپور با تشریح وضعیت منابع آب استان اظهارکرد:روشنگری منصفانه و هدفمند می تواند اقشار مختلف مردم را  در مصرف بهینه آب همسو نموده و نتایج خوبی را برای جامعه به ارمغان میاورد.

وی در خصوص اهداف سدهای ساخته شده استان مطالبی عنوان کرد و به بهره برداری از سد بلوک در بهمن ماه سالجاری اشاره نمودو افزود: این سد برای ارتزاق کشاورزان منطقه بسیار مهم وحیاتی است وضمن اینکه مانع مهاجرت آنها به شهربوده ،موجب ایجادحیات وحش جدید در منطقه شده ودرآینده نیز میتواند جنبه گردشگری پیدا نماید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به اطلاع رسانی درست و کارشناسی شده به مردم در خصوص اهداف سدسازی در استان اشاره کرد و گفت:وظیفه این شرکت تامین آب مطمئن و پایدار برای مردم استان است و تنها راه نجات از بحران آب همین جمع آوری رواناب ها و رودخانه های فصلی است و از سازمانهای مردم نهاد انتظار می رود این شرکت را در نیل به هدف یاری نمایند.

در ادامه امینی ،ضمن تایید سخنان مذکور،به فعالیتهای خود در خصوص حق آبه های روستائیان سهرین اشاره نمود و گفت که در این راستا پیگیر هستیم تا خود روستائیان ،بصورت خود جوش ،نسبت به انسداد چاههای غیرمجاز خود اقدام نمایند و این کار را در مناطق بحرانی دیگر استان نیز ادامه خواهیم داد.

در پایان این نشست مهندس رضاپور با اهداء لوح تقدیر از زحمات و همکاریهای مدیر عامل همراهان سبزاندیشان استان در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تقدیر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات